wtorek, 1 kwietnia 2014

(Wataha Powietrza) od Levi

Po jakimś czasie obudziłam się... Rozejrzałam się po watasze i nikogo nie spotkałam. Z daleka słychać było głośną muzykę.' Co to jest? Jakaś impreza czy jak?' Szłam w stronę muzyki nagle ujrzałam dość spory budynek, a z niego słychać było muzykę.'Hmm nie wiem czy to dobry pomysł, żeby tam wejść, ale trudno zaryzykuje...' Podeszłam do drzwi i złapałam ciężko oddech, zaraz po tym otworzyłam drzwi. Oślepiło mnie światło po czym ujrzałam całą moją watahę oprócz niej były też inne. 'To jakieś przyjęcie czy jak?' Przez chwilę zastanawiałam się o co tu chodzi, że zebrały się wszystkie wilki z Niemych Gór. Zamknęłam drzwi i cały czas się rozglądałam po sali jak bym urwała się z choinki.'Wow ... tyle nowych twarzy... jak dotąd znałam ledwo trzy osoby... Nie wiedziałam, że tutaj mieszka tyle wilków' Przechodziłam się trochę po sali i niechcący wpadłam na kogoś.
-P-przepraszam -Trochę speszona odsunęłam się od razu.

(Ice?) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz