Regulamin Bloga
„Nieme Góry”
1. Nie przeklinamy (notorycznie).
2. Jeśli w opowiadaniu wiążemy akcję z jakąś
postacią, zapoznajemy się z jej opisem, aby uniknąć późniejszych problemów z
niezgodnością zachowania danej postaci w określonej sytuacji z jej charakterem.
(Raczej wątpliwe, żeby komukolwiek było na rękę zamienienie jego postaci na jej
kompletne przeciwieństwo).
3. Postępujemy zgodnie z poleceniami swoich
Alf.*
*członek watahy zdecydowanie NIE POWINIEN
"wywyższać" się ponad swojego przełożonego. Pamiętajmy, że tytuł Alfy
nie został przyznany przywódcy od tak. Panuje zasada "najsilniejszy ma
władzę". To tyczy się każdej postaci - nie róbmy z siebie bogów. Wygląda
to sztucznie, nudzi, a co najważniejsze - irytuje.
4. Piszemy zgodnie z akcją zamieszczonych
wcześniej opowiadań.
5. Traktujemy się z szacunkiem i nie używamy
wobec siebie wulgaryzmów w komentarzach.
6. Nie poniżamy innych w postach i
komentarzach.
7. Staramy się konsultować z osobą, z którą
piszemy, bądź chcemy napisać, żeby uniknąć możliwych nieporozumień.
8. Swoje zdanie wyrażamy w komentarzach lub
prywatnych wiadomościach w sposób pozbawiony agresji.
9. Zobowiązujemy się do napisania co
najmniej jednego opowiadania co 2 tygodnie.
10. Każda nowa postać ma obowiązek przekazać pierwsze opowiadanie wraz z formularzem lub przesłać je w ciągu najbliższych dwóch tygodni (przekroczenie tego terminu wiąże się z natychmiastowym usunięciem z bloga).
10. Każda nowa postać ma obowiązek przekazać pierwsze opowiadanie wraz z formularzem lub przesłać je w ciągu najbliższych dwóch tygodni (przekroczenie tego terminu wiąże się z natychmiastowym usunięciem z bloga).
11. Możliwe jest posiadanie więcej niż jednej
postaci, pod warunkiem, że przysyłacie swoje opowiadania regularnie i nie
nastąpiło wcześniej żadne złamanie regulaminu.
12. Możliwe jest łączenie się w pary jedynie za zgodą OBU stron.
13. Wszystkie problemy należy kierować do
administratora w komentarzach lub wiadomościach prywatnych.
14. Jeżeli dana osoba decyduje się odejść, obowiązkowo
informuje o tym administratora. (WAŻNE! Jeśli ktoś ignoruje adminów, a nie
wysyła opowiadań, sprawia nam duży problem, bo nie wiemy, co mamy z taką osobą
zrobić.)
15. OBOWIĄZKOWO konsultujemy się z administratorem
i wszelkimi osobami zainteresowanymi, jeśli planujemy wprowadzić jakąś istotną
zmianę w czymś życiorysie bądź ogólnej akcji bloga (np. śmierć, odnalezienie
zaginionej matki, ciąża, zmiana miejsca lub czasu akcji itp.)
16. SPAM w komentarzach nie będzie tolerowany.
Kontakt z administratorami można uzyskać m.in. poprzez e-mail:
karolina451@interia.eu
ultimatetroll@interia.pl
"jedno opo co 2 tygodnie" hehe, a admini to się niby do tego stosują... Nie no, ale przydałoby się więcej opowiadań, można by było np. wprowadzić jakieś kary za nietrzymanie się regulaminu...
OdpowiedzUsuńTen punkt jest do robienia presji. I tak wszyscy mają to w dupie.
Usuń