piątek, 3 lipca 2015

40 TYSIĘCY WYŚWIETLEŃ!

Jak pewnie zauważyliście, wybiło nam 40 TYSIĘCY wyświetleń na blogu!
Z tej okazji, przygotowaliśmy dla was opowiadanie od Dedalusa oraz opowiadanie, które pozwoli wam zobaczyć urywek dzieciństwa kilku z naszych bohaterów (będzie niedługo), ponieważ takiego właśnie wyboru dokonaliście w ankiecie.

Dodatkowo chcemy podzielić się z wami statystykami:

*ŁĄCZNA LICZBA WYŚWIETLEŃ: 40 207

*LICZBA WYŚWIETLEŃ W OSTATNIM MIESIĄCU: 5 840

*LICZBA WYŚWIETLEŃ WEDŁUG KRAJU
-Polska:  35 696
-USA:      2528
-Niemcy:  873
-Rosja:     278
-Ukraina:  155
-Francja:   94

(Wyświetlano nas także w Wielkiej Brytanii, Albanii, Holandii, Grecji, Słowacji, Łotwie, Indonezji, Islandii itd.)

*ŁĄCZNA LICZBA OPUBLIKOWANYCH KOMENTARZY: 610

*ŁĄCZNA LICZBA OPUBLIKOWANYCH POSTÓW: 584

*POSTY Z NAJWIĘKSZĄ LICZBĄ WYŚWIETLEŃ: 
1."Od Kayli"                               (168 wyświetleń)
2.(Wataha Ognia) od Macabre      (161 wyświetleń)
3."Znikąd"...                               (122 wyświetlenia)
5.(Wataha Powietrza) od Rena      (85 wyświetleń)

Dziękujemy wszystkim, którzy pomogli nam osiągnąć te liczby!


46 komentarzy:

  1. Aż się zakrztusiłem. 4 miejsce z t y m opo? Khhh. >///< / Ivo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co ja mam powiedzieć? Moje na pierwszym... Kurde, jak? ;p ~ Kayla

      Usuń
    2. Może ma to związek z tymi 40 komentarzami? XDDD / Ivo

      Usuń
    3. Może... Nie wiem czemu, ale twoje komentarze zawsze poprawiają mi humor. Dziękuję <# ~ Kayla

      Usuń
    4. A nie ma za co, prosz. Odpłacisz mi się później. O. Albo będę cię stalkował, strzeż się, Kay! / Ivo

      Usuń
    5. Teraz to ryczę ze śmiechu. Więcej takich, BŁAGAM!!! <333 ~ Kayla

      Usuń
    6. Błagaj, na kolanach, może dostaniesz. ;-; Muszę nad tym poważnie pomyśleć.../ Ivo

      Usuń
    7. Reakcja jak wyżej, tylko głośniejsza ;p <333 Co tylko zechcesz ;p ~ Kayla

      Usuń
    8. Ale ja mam rozumieć, że tak wszystko, wszystko, taaaak? :V WCHODZĘ w TO / Ivo

      Usuń
    9. Ups... Już się boję xd ;p ~ Kayla

      Usuń
    10. To dobrze, bo ja też XDDDD Teraz to sam się śmieję, dzięks./ Ivo

      Usuń
    11. Serio, dawno nie było mi tak wesoło, zwłaszcza, że przez cały dzień musiałam się zajmować mim młodszym bratem i siostrzenicami, wszystko toto poniżej 5 lat >.< ~ Kayla

      Usuń
    12. A zawsze do usług pięknej panienki :v Dzieciii. Dziecii. Dziecii. I cię nie zjadły? Ojaaa. Mój najmłodszy to przy pomocy dwóch zębów zawsze próbuje mnie zeżreć, a potem nie mogę się doliczyć palców. -3- / Ivo

      Usuń
    13. A skąd wiesz, że pięknej, skoro nigdy mnie nie widziałeś? hihi xd Nie, nie zjadły, ale blisko było...Od trzech dni próbują, ale im się nie udaje, bo mam pomoc w postaci młodszych, ale powyżej 10 lat brata i siostry ;p Chociaż czasem mam ich wszystkich dość xd ~ Kayla

      Usuń
    14. Albowiem płeć piękna jest... Piękna. No. XD Pobij ten argument, Kay. I tu widać jak się skończyło pisanie przeze mnie posta. Brawa dla mnie. >.>" Ja tam na swoje rodzeństwo nie narzekam. Jest spoko./ Ivo

      Usuń
    15. Moje w sumie też, bo mogłam trafić gorzej, ale że jestem zwykle trochę aspołeczna... Cóż, różnie to wychodzi ;p ~ Kayla

      Usuń
    16. Ta, raz wychodzi drzwiami, a raz oknem. :p / Ivo

      Usuń
    17. Podaj swojego maila, to pogadamy na privie, a nie będziemy im tu wyświetlenia i komentarze nabijać ;p ~ Kayla

      Usuń
    18. A masz gg? Tak byłoby dla mnie najprościej pogadać. /Ivo

      Usuń
    19. Ahahah...chyba to też moja wina ,że Kayla na pierwszym, bo bylo to opo na stronie startowej w moim kompie na googlu xd no a potem na głowną odrazu, no i często kilka razy trzeba było przeczytać z dnia na dzień opo żeby słowo w słowo poogarniać o co chodzi i zastanowić sie co napisać, a że nieraz wifi uciekało to wiecie...hehe no i pare komentarzy sie pisałooo... xddd ~Uki

      Usuń
    20. Nie, nie mam gg, fb też nie posiadam, więc tylko przez maila ;p ~ Kayla

      Usuń
  2. Jestem zajebisty. Mam aż dwa miejsca!/Mac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie ty jesteś zajebisty. To twoje komentarze są zajebiste. Za każdym razem jak któryś czytam, to po prostu ryczę ze śmiechu. Jak ty to robisz?

      Usuń
    2. Odpowiedź jest prosta: jestem zajebisty. Taki sekret służbowy /Mac

      Usuń
    3. No i znowu hihi xd <333

      Usuń
    4. Mac, nie popisuj sie i nie zarywaj do czytelników, bo powiem twojej dziewczynie /Ren

      Usuń
    5. Nie no, nawet ty Ren? Przez was padnę kiedyś ze śmiechu ;p <3

      Usuń
    6. A co moje piękne oczy widzą, Ren jest zazdrosny? /Mac

      Usuń
    7. PRZESTAŃCIE PISAĆ TE KOMENTARZE, BO PADNĘ I BĘDZIECIE WINNI MOJEJ ŚMIERCI! A tak na serio to nie przestawajcie, śmierć ze śmiechu jest jednąz najfajniejszych xd ( oczywiście moim zdaniem ;p)

      Usuń
    8. Zdaje sobie sprawe, ze chcialbys miec te piękne oczy, Mac, ale nie pochlebiaj sobie. I morda w kubeł. Martwi głosu nie mają. /Ren

      Usuń
    9. DOŚĆ! Bo się posikam ze śmiechu! Dajcie mi pięć minut na ochłonięcie, albo nie, dziesięć, a potem kłóćcie się dalej, bo to strasznie zabawne hihi xd ;p;p <333

      Usuń
  3. No ja nie wiem dlaczego moje seksy z Ivo sa w tych najwyższych XDDD /Nezumi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, wcale nie dlatego, że jak ktoś widzi dopisek [+18] to musi to sprawdzić, bo mu to do końca dnia nie będzie dawało spokoju ;p

      Usuń
    2. To tylko świadczy o tym jakich zboczonych mamy odbiórców.../Ivo

      Usuń
    3. No ale wiesz...skoro ktoś lubi yaoi itp. i lubi wasze postaci to jak mógłby przegapić? ;P ~Uki

      Usuń
    4. Nie przepadam za yaoi, ale jak +18, to się czyta, w każdym razie ja tak mam, że jak tylko zobaczę ten durny znaczek, to nie mogę się powstrzymać, żeby nie zajrzeć ;p

      Usuń
    5. Hahah Ja też nie mam gg ani fb. Wgl nie dziwie sie ,że Mac na drugim...jego opo...wgl sama poststać zadziwia ㅎuㅎ ~Uki

      Usuń
    6. No tak...ludzie tacy zbroczeni kuż som...

      Usuń
    7. Skąd tyb wytrzasnąłeś takie znaczki? O.O

      Usuń
    8. To nie zwykłe znaczki...to magia koreańskich literek ^ㅂ^
      ㅋㅋㅋㅋ

      Usuń
    9. Czyli, jak widzę połowa niemych w tym siedzi xd ;p

      Usuń
    10. Otuż to właśnie :3 ooo potem lukne...~Uki

      Usuń
  4. Wow... nie spodziewałam się, że rekord komentarzy zostanie tak szybko pobity... ~ Kayla

    OdpowiedzUsuń
  5. A to sie liczy? Przecież to nie jest opo...-~Uki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i co? Liczba to liczba, nieważne, pod czym ;p

      Usuń