sobota, 15 sierpnia 2015

Bartek Shazzi - Inni


 Postać ludzka:
 Jako czarownik:

Postać wilcza podczas używania mocy:


Imię: Bartek Shazzi (Bajtek, Szazek)
Rasa: hybryda, pół czarownik- pół wilkołak, wynik pracy ojca
Wiek: 18 lat
Moce: antygrawitacja, widzi i słyszy duchy, czasem bawi się czarną magią, ale zna i trochę białej, potrafi ożywić /zmaterializować to, co narysuje, może oddychać pod wodą.
Żywioł: Nieokreślony
Charakter: Shazzy mówi mało o sobie i swej przeszłości, ale jest ciekawski i uparty (taki nastoletni buntownik), tolerancyjny, dla przyjaciół zabawny, czasem zboczony, raczej leniwy, kreatywny (w dobrym tego słowa znaczeniu), pewny siebie. Z jego oczu możesz odczytać tylko własne odbicie, jest bardzo uczuciowy, ale doskonale to skrywa za maską obojętności.
Rodzina: nienawidził ojca, więc go zabił, żyje tylko matka i siostra (nie obchodzi go, gdzie są)
Partner/partnerka: "żeby życie miało smaczek raz dziewczynka raz chłopaczek"

14 komentarzy:

  1. Fajnie sie widzieć.
    Ale...
    Opis ci nie pasował bo pomieszany, bo dziwny czy co? ;_:

    Bo część pozmieniana a ja tg nie lubie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne "bo tak" xD / East

      Usuń
    2. Opis jest odrobinę skorygowany, bo powtarzam, że zarówno wszystkie posty jak i zgłoszenia są poddawana edycji według jakiegoś konkretnego szablonu, który ustalają administratorzy. Wysyłając nam formularz, godzicie się na NASZE warunki :)

      Usuń
    3. East, a kiedy ty napiszesz opo? Czekamy na dalszy rozwój relacji twojej i Arii ;) zróbcie coś na przód z tą znajomością, bo kibicuję wam od samego początku i chcę więcej xd

      Usuń
    4. Widzisz wampirku, to nie było "bo tak" xd chociaż chwile serio tek myślałem...

      No no napisz coś kolego,ruszymy bloga,rozwiń zabawe z Arią...;))

      Usuń
  2. Już lubię twoją postać ;^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie ;) <3 czekam na pierwsze opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I super zdjęcie ;) SeHun wyszedł na nim bardzo korzystnie ;) *.*

      Usuń
    2. Wut?! To jest SEHUN?! *O*

      Usuń
    3. A co myślałaś że to zwykły chłopak? ;) Tak to Sehun i jak tylko wyczaiłem to foto to uznałem ,że będzie idealne do mojej postaci. Ten art niżej to też Sehun, na DA znalazłem i bardzo mi się spodobało *-* ,bo ja lubie EXO i Sehuna ,fanboye też istnieją na tej planecie Neko ;))~Szazek

      Usuń
    4. Dobra, wiem, ale tego się nie spodziewałam ;^

      Usuń
    5. Jesteś pierwszym męskim kpoperem jakiego poznałam xd Art boski :) hihi <3 Już cię lubię ;)

      Usuń
  4. Niom... Z tego co wiem, jest to zdjęcie z lotniska :3 *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń