sobota, 27 lutego 2016

[ZAKOŃCZENIE]



Z przykrością informujemy Was, że podjęliśmy decyzję o zakończeniu działalności bloga...


Od dłuższego czasu nosiliśmy się z zamiarem skończenia Naszej tworzonej przed dwa lata, wspólnej przygody z Niemymi Górami. Z wielu powodów....
Jednym z nich jest chaos, który zagościł na blogu wiele miesięcy temu, a który w dużej mierze jest Naszą winą, czemu nie zamierzamy zaprzeczać.
Drugim powodem może być także fakt, że Nieme Góry przestały dawać nam swego rodzaju "frajdę", którą czerpaliśmy z opisywania losów naszych bohaterów... 
Przyczyn tak naprawdę jest wiele, ale ta jedna, główna... Polega na tym, że każda historia kiedyś się kończy. Nasza kończy się dziś.
Jakiś czas temu wspólnie postanowiliśmy, że to właśnie jest chwila, aby pozwolić Niemym Górom zakończyć swoją historię.... I stworzyć nową,
Razem pracowaliśmy nad nowym blogiem, który wraz z zakończeniem działalności NG będzie mógł zacząć swoją - całkowicie nową.

"Cień gór"- bo tak nazwaliśmy nowego bloga - będzie czymś nowym, świeżym, bardziej dopracowanym i przejrzystym. 

Nie zrezygnowaliśmy jednak z koncepcji zmiennokształtnych, ani nawet motywu gór, które od początku były przecież symbolem NG.
Dla zainteresowanych, "Cień gór" będzie blogiem, który wciąż nawiązywać będzie do już znanych Wam bohaterów takich jak Alexius, Cain, Faith, Ren, Ash, Luc, Sol itd., o których dalszych losach będziecie mogli dowiedzieć się z opowiadań.
Pojawią się także całkowicie nowe postacie, takie jak: Val, Harvey, Rowan, Wyat, Bryce
Akcja nowego bloga rozgrywać się będzie 17 lat po 'rzezi niewiniątek' dokonanej w Arkadii na bohaterach Niemych Gór.
Przygotowaliśmy dla Was dobrą dawkę intryg i zagadek, które mają swoje korzenie właśnie na NG i z niecierpliwością czekamy, aż zaczniecie dopasowywać do siebie niektóre elementy układanki ;)


Na koniec chcielibyśmy podziękować wszystkim Naszym dotychczasowym autorom, oraz czytelnikom, bez których cała ta praca nie miałaby żadnego sensu... Dziękujemy, że byliście w tych lepszych i gorszych momentach... Mamy nadzieję, że nie opuścicie Nas również na CG, gdzie będzie działo się o wiele więcej!

PS: Ostatnim opublikowanym opowiadaniem na NG będzie "Epilog", po którym ukaże się post informujący o całkowitym zakończeniu działalności, zawierający link do nowego bloga.


 Przepraszamy,
 dziękujemy
Ekipa NG

21 komentarzy:

  1. Żartujecie, prawda? Co to ma być?
    A co z autorami postaci? Od tak postanowiliście je uśmiercić i już? czyli, że nie mogą już wrócić i dalej pisać? Taki Ivo, Nat, Ari, Hespe, Vic... Pewnie nawet ich o tym nie powiadomiliście :/... Pytanie jednak zostaje. Co z autorami,którzy nie chcą by ich postaci zniknęły? Nie mogą już cytuję: "tworzyć z wami bloga "?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest wyżej wyjaśnione. A jeśli chodzi o ostatnie pytanie, to jaki jest sens zostawienia jakiejś postaci przy życiu, skoro ten blog kończy działalność?

      Usuń
  2. Super... Po prostu oklaski ludzie... Tylko szkoda, że o niczym nie wiedziałem....
    Pytanie takie jak wyżej... Tak po prostu pożegnaliście moją postać? Chamsko, nie powiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale pocieszę cię, że nikt nie wiedział...tak było bezpieczniej.
      A co do twojej postaci, to co masz dokładnie na myśli, mówiąc "chamsko"? Bo mamy mieszane uczucia.

      Usuń
  3. Może jednak niektórzy nie będą musieli odchodzić. Jeszcze nie wiemy jak tam będzie z tym drugim blogiem. Może będzie można się dołączyć? Na dobrą sprawę teraz za wiele nie wiemy. Tylko tyle, że tego bloga chcą zamknąć.
    Nie ma co się z góry wkurzać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że chodziło o to, iż:
    Nie uważacie, że to nie miłe od tak, bez żadnego wyjaśnienia uśmiercać czyjąś postać... Nie mówiąc o tym autorowi i jeszcze zabierając mu możliwość pisania....
    Po prostu chamsko, bo może nie każdy chciał kończyć pisać...
    A co z tymi, którzy przeżyli? Oni też nie mogą pisać na drugim blogu? Zostawiliście postaci, które możecie kontrolować i od tak wywaliliście pozostałe...
    \To moim zdaniem jest chamskie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze: Nie powiedzieliśmy o tym nikomu, bo to nie imałoby żadnego sensu. Abstrahując już od tego, że z niektórymi nie w sposób się skontaktować.
      Po drugie: Wcale nie zostawiliśmy tylko postaci, które możemy kontrolować. To prawda, że część jest zostawiona celowo (do CG), ale reszta to tylko kwestia przypadku. np. Hespe żyje, bo była w tym czasie poza domem. Podobnie Kil.
      I po trzecie: uwierzcie nam na słowo, że granica chamstwa zaczyna się naprawdę dużo dalej....

      Usuń
  5. Ja również chciałabym wiedzieć jak to będzie...
    Moja postać również nie może pisać? Zostałam wyrzucona z historii? Bo ja również mam mieszane uczucia...
    Również Vic... Ona też została wymazana z historii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy czekają na odpowiedź... Rozumiem wasze oburzenie... Ale racja, fajnie byłoby wiedzieć co i jak... / Nat

      Usuń
    2. NIKT nie został tutaj wymazany z historii!
      Gdzie to jest napisane?

      Usuń
    3. Nie wyjaśniliście zbyt wiele w tym poście i teraz dziwicie się, że są takie reakcje...

      Usuń
    4. Nie ważne... Po prostu czuję się delikatnie urażona, nie chciałam kończyć pisania.
      A chodzi mi o dalszą historię, a nie tą która była...

      Usuń
    5. Czyli co? Nie będzie już Hes, Arii, Nata, Kayli, Vic, Ivo, Neziego w dalszych opowiadaniach?

      Usuń
    6. Delikatna sugestia; poczekajcie na uruchomienie "Cienia Gór".

      Usuń
    7. Oke. I tak miałam zamiar czytać dalej Wasze opowiadania... Nawet jeżeli boli mnie to, że możliwe iż nie będę już pisała z Wami...
      Kocham wasze opowiadania i historie :)

      Usuń
  6. Cóż... Co mogę powiedzieć? W sumie tylko tyle, że spodziewałam się tego. Nie jestem zła, oburzona itd. Rozumiem wasze powody i w sumie to je popieram. To prawda, bałagan zrobił się już dawno temu i to było widać. Poza tym wydaje mi się, że po prostu brakło pomysłów na ciągnięcie historii jednych i tych samych postaci, które powstały już dawno. Teraz pewnie macie nowe koncepcje i szczerze, to bardzo jestem ciekawa tej wersji "17 lat później". Mam nadzieję, że wam się powiedzie i Cień Gór odniesie równie, a może nawet i większy sukces niż Nieme Góry.
    Powodzenia i pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby też coś czułam, ale wypierałam z siebie tą możliwość. za bardzo się przywiązałam do Niemych. W tej kwestii jestem jak małe dziecko i stąd też taka a nie inna moja reakcja ;3 Mimo to ja również życzę Wam nowych świeższy pomysłów i ciekawych historii ;)

      Usuń
  7. Hahah krótką i nieskończoną miałem historie tutaj ,ale świetnie się bawiłem, dzięki.

    Blog będzie zamknięty, to było już do przewidzenia gdy zabiliście alfy xD skoro nieżyją wasze postaci wiadomo ,że macie pomysły na nowe albo nie macie już siły na piasanie jako te postaci.
    Troszke szkoda Niemych ,ale jak wszcześniej wspomnieliście było zamieszanie,a gdy ono przechodzi w lekki chaos no to mamy problym...dlatego pora no coś nowego=jeszcze lepszego ;))

    Okee no to teraz tylko czekam niecierpliwie na linka, bo bardzo chętnie pośledze losy "starych" i nowych bohaterów ;)
    Poznałem co prawda Nieme od niedawna i nie ogarnąłem początku, ale się wciągnąłem i miło było poczytać i choć na chwile wyłączyc sie ze świata żywych i wskoczyć w przygode.

    Życzę powodzenia i weny
    Ah ,a jeśli będę mógł jakoś gdzieś coś dołączyć to zgłaszam się na ochotnika^^
    Pozdrowionka
    //Shazzy

    OdpowiedzUsuń